Welkom @CAKES&joy!

CAKES&joy, cupcakes, taarten en nog veel meer!
Heb je iets te vieren en ben je op zoek naar een taart en/of cupcakes op maat? Dan ben je bij CAKES&joy aan het juiste adres.

Met Taartjes voor Jop steunen wij de stichting STOPhersentumoren. Van elke bestelling en workshop gaat jaarlijks een bedrag naar deze stichting. Regelmatig steunen wij ook andere goede doelen, zoals Alpe d’HuZes en 3FM Serious Request.

donderdag 20 oktober 2011

De eerste week van november is de "Internationale Hersentumorweek."

De Stichting STOPhersentumoren roept iedereen op om juist deze week een wandeltocht te houden voor hoop. Walk4brains, wandelen voor hoop. Het kan klein met je gezin, familie, vrienden en/of collega’s, maar het kan ook groots voor de hele sportvereniging, het koor of het dorp of stad waarin je woont. Op 5 november a.s. is de Walk4brains 2011. In Dongen, een dorp vlakbij onze woonplaats, wordt deze wandeltocht (ook) georganiseerd.

De mama van Jop heeft een oproepje geplaatst om ter nagedachtenis aan Jop de Walk4brains te wandelen. Ik en nog een aantal andere lieve bekenden van de mama van Jop zijn nu druk in de weer om wandelaars en sponsors te zoeken.

Wil je ook meelopen? Klik hier voor meer informatie. Is lopen niet je ding of wil je wel je steentje bijdragen maar kan je 5 november  niet? Sponsoren is ook mogelijk. Hoe klein ook, elk bedrag is welkom.

Als je een trouwe volger bent van mijn blog, dan weet je dat ik de Stichting STOPhersentumoren steun met Taartjes voor Jop . Het is soms moeilijk om een gevoel dat je ergens bij hebt uit te leggen in woorden. Mijn project Taartjes voor Jop geeft me een warm gevoel. De mama van Jop heeft hun verhaal naar de organisatie van Walk4brains Dongen gestuurd. Sinds vanmiddag staat het op hun site . Het geeft bekenden van Jop nu de gelegenheid om écht voor hem te wandelen. Toen ik het las vanmiddag werd ik ineens heel emotioneel. Onze oudste zoon is 10 dagen na Jop geboren, ook tijdens het ziekzijn van Jop was ik me daar steeds erg van bewust. Onze jongste zoon heeft nu de leeftijd, die Jop had toen ze ontdekte dat hij ziek was. Mijn vader is overleden aan de gevolgen van uitgezaaid longkanker, al voordat mijn jongens werden geboren. Vlak nadat ik het had gelezen, was het tijd om de oudste uit school te halen. Even een klein wandelingetje, even de wind door m'n gezicht. Om dan al vrij snel te denken, hoe bijzonder het eigenlijk is om nu zo bij deze Walk4brains betrokken te zijn.

Nu dus eens geen blogje over taartjes of cupcakes, maar over de Stichting STOPhersentumoren die ik een warm hart toedraag.

Gebruik je hersenen en volg je hart: geef voor toekomst!



2 opmerkingen:

Anoniem zei

Respect Nicole!!! Onze dochter is 21 dagen na Jop geboren, dus ik snap en voel precies wat je bedoelt! Je bent supergoed gezig, ga zo door!! Liefs, Eveline (mv Jolijn, vriendin van Marjolein)

Anoniem zei

Hoi Eveline,

Bedankt voor je lieve berichtje.
Wat is het leven dubbel hé en vooral erg oneerlijk.
Zie ik je zaterdag? Ik denk dat het een mooie ochtend zal worden.

Liefs,
Nicole