Welkom @CAKES&joy!

CAKES&joy, cupcakes, taarten en nog veel meer!
Heb je iets te vieren en ben je op zoek naar een taart en/of cupcakes op maat? Dan ben je bij CAKES&joy aan het juiste adres.

Met Taartjes voor Jop steunen wij de stichting STOPhersentumoren. Van elke bestelling en workshop gaat jaarlijks een bedrag naar deze stichting. Regelmatig steunen wij ook andere goede doelen, zoals Alpe d’HuZes en 3FM Serious Request.

maandag 30 juli 2012

Taartjes voor Jop

Met Taartjes voor Jop steun ik de Stichting STOP hersentumoren . Bekenden en de trouwe volgers van mijn blog kennen het verhaal van Jop. Hier lees je er meer over.

Vandaag, 30 juli, is het 6 jaar geleden dat Jop werd geboren. De spaarpot is weer leeggemaakt. Er zat € 82,25 in en dat heb ik zojuist overgemaakt naar de Stichting STOP hersentumoren , ter ere van Jop.
Het bedrag is ten opzichte van vorig jaar, bijna 3 keer zoveel. Dat is waar ik op hoopte, toen ik hier mee begon. Imiddels is CAKES&joy ook iets professioneler geworden. Misschien dat dat in de toekomst ook nog meehelpt om nog meer geld in te zamelen.



Voor mij is vandaag een momentje om even terug te kijken op het afgelopen jaar. Hoe fijn het was om bij de familie en vrienden van Jop te zijn vorig jaar, op zijn 5e verjaardag. Hoe mooi de Walk4Brains was die we ter ere van Jop hebben gelopen vanwege de Internationale Hersentumorweek . Hoe bijzonder de verbondenheid is met de mama van Jop. Al die lieve complimentjes die ik al heb mogen krijgen, als mensen horen van Taartjes voor Jop. Dat geeft me allemaal een warm gevoel.

Lieve stoere Jop,
Je leeft nog in zoveel hartjes, bent nog zo vaak bij mensen in hun gedachten, je wordt door veel mensen zo gemist. Taartjes voor Jop, omdat jij niet vergeten mag worden!
Gefeliciteerd met je 6e verjaardag! Ik blaas een dikke verjaardagskus naar je wolkenhuisje... Vangen...

Geen opmerkingen: