Welkom @CAKES&joy!

CAKES&joy, cupcakes, taarten en nog veel meer!
Heb je iets te vieren en ben je op zoek naar een taart en/of cupcakes op maat? Dan ben je bij CAKES&joy aan het juiste adres.

Met Taartjes voor Jop steunen wij de stichting STOPhersentumoren. Van elke bestelling en workshop gaat jaarlijks een bedrag naar deze stichting. Regelmatig steunen wij ook andere goede doelen, zoals Alpe d’HuZes en 3FM Serious Request.

vrijdag 22 maart 2013

Kindertaart voor een treintjesfan

 
Tuur wordt vandaag 2 jaar en speelt graag met treinen! De mama van Tuur vroeg me dan ook om een taart met als thema Thomas de Trein.
 
 
Het is een vierkante biscuit, gevuld met aardbeienvlaaifruit, aardbeienbotercreme en chocofudge. De taart is afgesmeerd met dezelfde botercreme. De taart is bekleed met blauw-grijze rolfondant met daarop een eetbare print van Thomas de Trein. Verder heb ik de taart in stijl afgewerkt met een "tandwiel" en steenstrips.
 
 
Ook heb ik een kaarsjes-uitblaas-taartje gemaakt, of te wel een "meppertje". Dit taartje is 10 cm rond en  is gevuld en afgesmeerd met dezelfde produkten als de vierkante taart. Op een "tandwieltje" heb ik een wagonnetje gemaakt met de naam en de leeftijd van de jarige. Verder heb ik deze ook afgewerkt met steenstrips.

 
Tuur, hartelijk gefeliciteerd met je 2e verjaardag. Heel veel plezier vandaag!










Geen opmerkingen: