Welkom @CAKES&joy!

CAKES&joy, cupcakes, taarten en nog veel meer!
Heb je iets te vieren en ben je op zoek naar een taart en/of cupcakes op maat? Dan ben je bij CAKES&joy aan het juiste adres.

Met Taartjes voor Jop steunen wij de stichting STOPhersentumoren. Van elke bestelling en workshop gaat jaarlijks een bedrag naar deze stichting. Regelmatig steunen wij ook andere goede doelen, zoals Alpe d’HuZes en 3FM Serious Request.

woensdag 30 juli 2014

Taartjes voor Jop


30 juli 2006, de geboortedag van Jop. Lieve stoere Jop. Jop die de avond voor zijn 4e verjaardag naar z'n wolkenhuisje vertrok...



Taartjes voor Jop... Omdat het iedereen kan overkomen, een hersentumor. Op 30 juli 2011 maakte ik voor de eerste een gedeelte over van het geld dat ik met CAKES&joy had verdiend. Zo ook vandaag. Het afgelopen jaar had ik weer superleuke opdrachten. Van elke factuur stopte ik 10% in Buddha z'n buikje


Vandaag haalde ik 'm leeg en telde ik €70,- ! Dat bedrag maak ik over aan STOPhersentumoren.nl
Bedankt lieve mensen die het afgelopen jaar iets te vieren hadden en daarvoor lekkers bij ons bestelden!

Jopke, van harte gefeliciteerd met je 8e verjaardag! Ik blaas een dikke verjaardagskus... vangen!!!





Geen opmerkingen: